Specifieke vraag? Wij bellen je terug

Wanneer je onzeker bent over een toekomstige aankoop of de omschrijving van het artikel is niet duidelijk dan adviseren wij je om contact op te nemen met een van onze verkopers. Zij kunnen je helpen bij het maken van de juiste keus of kunnen een demo organiseren om de laatste twijfel weg te nemen. Mocht de aankoop dan alsnog tegenvallen of niet goed functioneren, dan nemen wij het artikel uiteraard retour. Hier zijn wel een aantal voorwaarden aan verbonden.

 

  • Een artikel moet fabrieksnieuws retour worden gestuurd. Beschadigde originele dozen en artikelen worden niet retour genomen of er wordt, in overleg, een restocking fee berekend.
  • De termijn waarbinnen een retour kan plaatsvinden is 7 dagen tenzij voorafgaand aan de koop anders is overeengekomen met MSV.
  • De afrekening van het retourgenomen artikel stemmen we voorafgaand aan de koop graag met je af. Dit kan afhankelijk van het artikel een 100% credit zijn of een tegoed bij MSV.
  • Software kan niet door MSV retour worden genomen. Het is beter om eerst een demo licentie aan te vragen bij de betreffende fabrikant of MSV.