+31-(0)513-629120
Specifieke vraag? Wij bellen je terug

RMA aanvragen

Wanneer je een defect product hebt en deze ter reparatie bij MSV wilt aanbieden, dan verzoeken wij je om het onderstaande formulier zo compleet mogelijk in te vullen. Je ontvangt daarna een email met een RMA nummer. Bij het opsturen van het defecte product moet het RMA nummer duidelijk zichtbaar op de doos worden vermeld.




Contact gegevens:

Naam:

Achternaam:

Email:

Telefoonnummer:



Adres gegevens:

Bedrijfsnaam:

Adres:

Postocde:

Woonplaats:



Informatie over het defecte product

Merk van het defecte product:

Type:

Serienummer:

Omschrijf het probleem

Hoe vaak komt het probleem voor?



Garantie en vervangend product

Valt het product nog onder garantie?



In sommige gevallen is het mogelijk om een vervangend product in bruikleen te krijgen. Wanneer je aangeeft dat je een vervangend apparaat nodig hebt, nemen we contact met je op om te bespreken of en hoe we in je verzoek tegemoet kunnen komen.


Heeft u een vervangend apparaat nodig?