Specifieke vraag? Wij bellen je terug

Support helpdesk

BereikbaarheidProactieve Support

Wij vinden dat onderhoud en support een integraal onderdeel van iedere oplossing is. Daarom blijven wij ook na een oplevering nadrukkelijk ‘in beeld’ . Denk daarbij aan vragen over het functioneren, updates en onderhoud. Onze enthousiaste specialisten staan zowel telefonisch, per mail als via remote-desktop voor onze klanten klaar. Dankzij moderne ‘meekijktechniek’ kunnen wij de meeste knelpunten direct oplossen. Zo wordt downtime dus echt tot het absolute minimum beperkt.

Doelstelling MSV Support

De doelstelling van onze helpdesk is bereikbaarheid en dat geleverde hard- en software optimaal functioneert zodat elke klant kan blijven produceren. Dit heeft de hoogste prioriteit. Daarnaast biedt de helpdesk ondersteuning bij vragen over het gebruik. Wanneer blijkt dat er regelmatig door klanten wordt gebeld met vragen van operationele aard (hoe doe ik dit, hoe doe ik dat, ik begrijp het niet, etc.) dan koppelen wij dit terug en zullen we extra uitleg inplannen of een training adviseren. Zo blijven we voor iedereen bereikbaar.

Zekerheid over continuïteit

Wij streven ernaar om al onze klanten maximale zekerheid te bieden over de continuïteit van het geleverde product of systeem. Tijdens het ontwerpen denken we daarom ook na over eventuele zwakke schakels in het systeem en anticiperen we hierop tijdens maken van het technisch ontwerp. Desalniettemin komen storingen helaas toch voor. De oorzaak is vaak  'slijtage' van het systeem, verkeerd gebruik of bugs in software.

Wanneer je support nodig hebt

Omdat zelfs de gevolgen van een kleine storing groot kunnen zijn, starten wij na een melding van een supportaanvraag - zodra het kan - met het oplossen. van de storing. Wij streven ernaar om elke supportaanvraag binnen 10 minuten af te handelen. Wanneer onze helpdesk bezet is, wordt de aanvraag wel aangenomen. Wij nemen dan op een later tijdstip contact op. Wij vermelden altijd wanneer er kosten aan het verhelpen van een storing zijn verbonden.

Systeemscanner & Support Utility

MSV Support UtilityAls extra service bieden we nog een andere tool aan waarmee je ook zelf simpele support handelingen kunt verrichten. Tevens kunnen we met deze software jouw systeem met een druk op de knop in kaart brengen om een soepele upgrade te kunnen garanderen. Deze updates en configuraties kunnen wij voor je verzorgen.

Eigen reparatiedienst

Onze eigen reparatiedienst, bestaande uit technische mensen met vakkennis, staan voor je klaar om defecte hardware weer nieuw leven in te blazen. Reparatie vind plaats bij MSV in de technische dienst of op locatie.

msv-supporthelpdesk-page-full