Specifieke vraag? Wij bellen je terug

MSV Priority Support

Voorkom problemen door preventief onderhoud

Ondanks onze support doelstellingen gebeurd het soms dat een probleem niet direct kan worden opgelost. Dit kan de nodige gevolgen hebben voor de productie.

Over_MSV_logo

MSV kan een deel van de problemen voorkomen door het plegen van preventief onderhoud. Afhankelijk van het systeem doen we dat op locatie of via remote-desktop. We controleren dan de staat van de hard- en software en voeren (indien nodig) updates uit. Ook nemen we dan de tijd om te praten met de gebruiker van het systeem. We vragen naar de ervaringen en adviseren waar mogelijk workflow verbeteringen. In het geval er een storing optreedt op een systeem dat door MSV wordt onderhouden, nemen we deze binnen 4 werkuren - nadat de storing gemeld is - in behandeling.

MSV Priority Support in het kort:

  • Een keer per jaar preventief onderhoud van circa 4 tot 6 uur, op locatie of via remote desktop.
  • Onbeperkt MSV support via telefoon, email en remote desktop.
  • Maximaal 4 werk uren response-tijd op een supportaanvraag.
  • Vervangende hardware, alleen indien beschikbaar bij MSV.

Neem contact met ons op voor een voorstel op maat.