Specifieke vraag? Wij bellen je terug

Service & Support aanvraag indienen

Om een supportvraag of hardware reparatie aan te melden kun je een mail sturen naar helpdesk@msv.nl.

Vermeld in het onderwerp het merk, type en serienummer waar de aanvraag betrekking op heeft. Graag ontvangen we een duidelijke klachtomschrijving zodat we je aanvraag in behandeling kunnen nemen. Je ontvangt automatisch een bericht dat je aanvraag bij ons is binnengekomen. Ons technisch team gaat vervolgens voor je aan het werk. Bij het aanmelden van een reparatie ga je akkoord met onze service voorwaarden, deze staan hieronder vermeld.

Service voorwaarden hardware reparatie:
Alle hardware reparaties, buiten garantie en onder de 400 euro exclusief btw worden zonder verder bericht uitgevoerd. Bij hogere reparatie/service kosten ontvang je vooraf een prijsopgave. Eventuele verzend- en onderzoekskosten worden altijd doorberekend indien er geen akkoord komt op de prijsopgave.

Tarieven en response tijden Support helpdesk:
Ons service & support uurtarief is 80 euro exclusief btw. Voorrijkosten worden op basis van de reistijden doorberekend met een uurtarief van 40 euro exclusief btw. Wij streven ernaar om binnen 2 werkdagen na de melding van de storing te reageren.

Telefonische bereikbaarheid:
Tijdens werkdagen is de support afdeling telefonisch bereikbaar op 0513- 629120.
Onze kantoortijden zijn van 9:30 tot 12:00 en van 13:00 tot 17:00.

Privacy verklaring:
Hoe wij met je gegevens omgaan is hier te lezen op onze website.

Msv Priority Support overeenkomst (MPS):
Indien je systeem gekoppeld is aan een Msv Priority Support overeenkomst (MPS) dan wordt je melding binnen 4 werkuren in behandeling genomen. Meer informatie over MSV Priority Support vindt je op onze website. Neem contact op voor een voorstel op maat.

Algemene voorwaarden service & support:
Bij het aanmelden van je aanvraag ga je akkoord met bovenstaande service voorwaarden en support helpdesk tarieven.